wtorek, 21 sierpnia 2012

Tell me why I don't like Mondays

Zawsze w poniedziałki ta piosenka chodzi mi po głowie ;) Ale ten poniedziałek nie był na szczęście taki zły choć zaczął się tragicznie! Ok. 9tej pojawiłam się w głównym domu, żeby za chwilę stawić czoło płaczącej i wrzeszczącej Caoimhe (afera o to, że jakaś strona jej nie działa), której Michael dzielnie dotrzymywał towarzystwa. Po niecałych 15 minutach miałam dość więc dałam im śniadanie i zabrałam się za codzienne sprzątanko. Jak już naprawdę nie miałam nic do roboty na dół zeszła Emma i ogłosiła, że zabiera Michael'a ze sobą, bo mały nie jest w zbyt dobrym nastroju - hura! Zostałam sama z Caoimhe, która akurat zaczęła oglądać jakiś film więc miałam spokój! :)

Po powrocie Emmy i Michael'a pojechaliśmy na krótką wycieczkę do Slane. Odwiedziliśmy Hill of Slane - pagórek, na którym św. Patryk w 433 r. zapalił znicz paschalny, symbolicznie zapoczątkowujący w Irlandii chrześcijaństwo i założył kościół. Dziś są to ruiny kościoła  z XVI wieku.






Dzisiaj mega spokojny i zarazem baaaaardzo nudny dzień z samą Caoimhe, bo mały w żłobku. Naprawdę dawno się tak nudziłam, ale zwalam winę na pogodę, bo cały dzień praktycznie lało jak z cebra, od czasu do czasu zdarzał się grad i burze.

Deszcz pada, deszcz pada - nie sposób oddać tego na zdjęciu!
Sklep w centrum wioski (ok. 2km ode mnie) - jedyne miejsce gdzie Caoimhe zgadza się chodzić na spacerki, bo zawsze kupujemy lody i robimy "piknik" ;)

Jutro czeka mnie bardzo ciężki dzień i... noc! Emma z Derekiem jadą na 1dniowe wakacje do hotelu (z okazji Emmy urodzin), a ja zostaję sama z potworkami. Nigdy nie miałam z nimi babysitingów, ale jestem pełna optymizmu, że dzieciaki będą grzeczne i mnie nie zamęczą ;)

Nie mogę uwierzyć, że jeszcze tylko 20dni! Jak ten czas szybko leci! Wczoraj był równo miesiąc do poprawki z ean-ów więc zaczęłam się uczyć. Do statystyki zostały równo 3tygodnie od dziś - aaaaaa!

Uczę się, a co! :)

3 komentarze:

  1. współczuje poprawek, ja w tym roku na szczęście nic. ja w piatek będę miała 3tygodnie. omg nienawidzę mieć bbsitingow a co dopiero zostawać na noc z dziećmi, raz mi pomagala babcia, ale za 2 tygodnie mam niby sama zostać z nimi, ale tylko z dwójką uf! Ostatnio coś ładna pogoda jest, trochę chłodniej ale słonecznie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatka owocowa <33 Uuu, a jakie masz plany weekendowe, że taka zajęta? :D Noga dalej trochę pobolewa, ale liczę, że jutro już będzie dobrze. Już tylko 29 dni dla mnie, je je je! Wakacje w hotelu, uhuhu :D A ja dzisiaj dłuuuugo, skończyłam chwilkę po 18, cały dzień z trójką, ale jakoś poszło. Byle do weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam podobne miejsce w jakimś filmie. I wydają się być tajemniczo interesujące.

    OdpowiedzUsuń