wtorek, 16 kwietnia 2013

Auto Stop Race + zgadnijcie gdzie jadę na praktyki zagraniczne! :D

Sieeeeema!

Jeszcze Wam tego nie mówiłam, ale chyba czas najwyższy! :D Wraz z Olasią bierzemy udział w Auto Stop Race - to już za 11dni - jeeeeej! Ale o co chodzi? Już spieszę z tłumaczeniem :)

Auto Stop Race jak sama nazwa wskazuje jest to wyścig autostopowiczów, w tym roku odbywa się już jego 5 edycja, a meta znajduje się w Dubrowniku (nad błękitnym Adriatykiem)! Say wooooow! ;) Camping w Chorwacji i cała impreza po przyjeździe trwa do 1 maja a potem zamierzamy wrócić również stopem i trochę pozwiedzać po drodze - będzie się działo!


Taka ciekawostka: na auto stop race trzeba się zapisywać z wyprzedzeniem gdyż ilość miejsc jest ograniczona do 1000.W tym roku te 1000 miejsc rozeszło się jak świeże bułeczki w czasie 9minut! Nam na szczęście udało się zarejestrować z numerem startowym 51! Trzymać kciuki za naszą wygraną :D

Oficjalna strona wydarzenia: http://www.autostoprace.pl/

Na pewno na kilka dni przed jeszcze zdam Wam relację z tego jak udało mi się przekonać rodziców do mojego szalonego pomysłu - a nie było to łatwe! Napiszę Wam też jak idą przygotowania, co trzeba zabrać - póki co nie mam zielonego pojęcia bo nigdy nie podróżowałam autostopem na dłuższych dystansach :D


A tymczasem druga wiadomość - niespodzianka! Pamiętacie jak kiedyś pisałam, że załapałam się na praktyki zagraniczne z Erasmusa (tutaj)? Z przyjemnością informuję, że po wielu wysłanych cv i jeszcze większej ilości przejrzanych stron odnośnie pracy w końcu udało mi się znaleźć tą wyśnioną i wymarzoną firmę, która oferuje mi naprawdę ciekawy staż i znajduję się w... no właśnie to będzie zagadka dla Was! Zobaczymy czy komuś uda się odgadnąć gdzie wybywam 1 lipca na 3 miesięczne praktyki! :)

Kilka podpowiedzi:



Krajem do którego jadę rządzi król!

Kraj ten posiada aż 4 oficjalne języki urzędowe!


    Największe miasto i zarazem stolica tego kraju ma ok.3,3mln ludności!


    W rozgrywkach Ligi Mistrzów możemy podziwiać 2 zespoły piłkarskie z tego kraju! :) Piłka nożna jest tam baaardzo popularna.


    Drużyna ta brała udział w euro 2012 i swoje mecze rozgrywała na powyższym stadionie! :)

    Byłam w tym kraju w ciągu ostatniego roku! :D

    No dobra myślę, że już wiecie o jakie państwo chodzi! Czas na miasto! :)

    Jest to miasto będące w czołówce wielkich miast tego państwa!

    Używa się tam 2 języków urzędowych!

    Będę podziwiać takie widoczki:




    Jeden z Uniwersytetów w tym mieście jest uczelnią o największej ilości studentów zagranicznych w Europie.

    Metro w tym mieście! 

    Na pewno nie zmarznę ! :D

    Ta tradycyjne potrawa pochodzi z miasta do którego jadę! :)

    Miasto to jest oddalone od stolicy o ok. 350km. O tyle samo jest oddalone od drugiego najbardziej znanego miasta w tym kraju więc będę miała co zwiedzać! :)

    I co wiecie już? :D
    Osoba która zgadnie jako pierwsza dokąd otrzyma ode mnie pocztówkę z tego miejsca! :)

    Adiós! Adéu! 
    (czyli do widzenia w 2 oficjalnych językach tego miasta!)

    7 komentarzy:

    1. Espania, cfaniaro! gratulacje!!

      OdpowiedzUsuń
    2. i ten auto stop race i te praktyki... ale Ci dobrze, zazdroszczę niesamowicie ! :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Papier ale szybko zgadłaś! Gratulacje! :D Jak już będę na miejscu to wezmę od Ciebie adres i wyślę Ci ładną pocztówkę :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Ooo Auto Stop Race! No nie wierzę!
      Przypadkiem trafiłem na twojego bloga ze strony evemarie i... moim oczom ukazało się logo, które towarzyszy mi nieustannie już od grudnia :) Do zobaczenia na starcie we Wrocławiu, a potem na mecie w Dubro!

      OdpowiedzUsuń
    5. Miło mi, że tutaj trafiłeś! :) Do zobaczenia już za kilka dni - huuura :D

      OdpowiedzUsuń